niedziela, 16 marca 2014

Jestem nocą ®


Hebanowy błyszczący jedwabiu,
Pławię się w tobie,
Zanurzam się w mrocznej ciemności …
Spokój….
Leżę pod nieboskłonem,
Rozgwieżdżonym nocnym niebem,
Zawsze pełnym spokoju,
Świetlisty księżyc.
W pobliżu ,
Wyobraź sobie, moje łóżko
Czarne jedwabne prześcieradło,
Wygwieżdżone niebo.
Przywołuje noc,
Dla mnie przypływa,
Leżę z obnażoną duszą,
Zanurzona w noc.
Ogrzana ciepłem  gwiazd
Owinięta powłoką nocy,
…śnię
Otulona w Ciebie.
Dopóki nie wzywa
Powiew wiatru,
Rozbudzam miłość,
Aby ugasić pragnienia mojej duszy.
Jestem nocą,
Czarnym błyszczącym jedwabiem,
Klejnotami gwiazd,
Mlecznym rajem.
Tak długo dopóki poranne światło,
Spadająca gwiazda,
Nie odbiorą
Żądzy zmysłowej nocy


 

5 komentarzy:

  1. I NASTAŁ CZAS ZMIAN.
    PIĘKNO ZAWARTE W CZUŁYM SERCU - ROZKWITŁO.
    BLOG, OŻYŁ - DZIĘKUJĘ :)
    ASPe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amadeusz, Tycjan, Du.pek, Wezuwiusz, Pa.lant, Pseudo/poeta,... skowyczący... u stóp Pani... piesek, żaden chłop... :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Skoro masz odwagę obrażać, to miej odwagę się podpisać :), ale tego nie zrobisz,bo jesteś tchórzem Anonimowy. Znam Twoje IP jeśli nadal będziesz obrażał, to są pewne paragrafy...
      IP Address 87.147.226.122 Area Code 0221
      Country Code DE IDD Code 49
      Country Name Germany Germany Time Zone +02:00
      Region Nordrhein-westfalen ISP Deutsche Telekom Ag
      City Koeln Domain TELEKOM.DE

      Usuń
  2. Excellent post. I used to be checking constantly this weblog and I am inspired!

    Very helpful information specifically the final part :) I take care of such info a lot.

    I used to be looking for this certain info for a very lengthy time.
    Thanks and good luck.

    OdpowiedzUsuń